راستینراستین، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

هدیه آسمانی

قربون سکسکه هات بشم گلکم

1392/8/19 15:26
نویسنده : مامان سمی
271 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

niniweblog.com

قربونت بشم که با تمام وجودم حست می کنم. 

خدا رو شکر می کنم که یه همچین لحظات نابیو با تو برام  رقم زده.

niniweblog.com

هنوزم باورم نمی شه تو دلمی و دارم مادر می شم از خدا می خوام خودش کمکم کنه تا بتونم وظیفه مو به بهترین شکل ممکن انجام بدم و مادر خوبی برات باشم خودمم تمام تلاشمو می کنم که بهترن مادر دنیا برات باشم فندقم 

niniweblog.com

niniweblog.com

دیشب برای اولین بار تو آستانه ٣٠ هفتگی سکسکه شما رو احساس کردم.

نمی دونی چه حسی بود گلکم اول یه کم ترسیدم که نکنه جات تنگه که اینطوری می کوبونی به دل مامانی ولی بعدش که دقت کردم دیدم ضربه هات با نظمه و شما داری سکسکه می کنی فدات شم بعدم چون یه کم طولانی شد و نمی دونستم باید چیکار کنم هی دلمو آروم مالیدم تا سکسکه ات بند بیاد و یه وقت اذیت نشی گلم. هزارتا بوس مخصوص برای پسرکم 

niniweblog.com

 niniweblog.com

هفته قبل یعنی ١٥ آبان وقت سونو داشتم . خیلی خوشحال بودم که می خوام بازم ببینمت آخه دو ماه بود که دیگه سونو نداشتم و دلم برات تنگ شده بود بابایی هم بار هر زورو کلکی بود کشوندمش تا باهام بیاد چون خیلی کار داشت سختش بود ولی بازم چون شما رو خیلی دوست داره با ما اود سونوگرافی که خیلی هم طول کشید تا نوبتمون بشه.

برعکس سریای قبل خیلی خوب ندیدمت مخصوصا صورت ماهت که اصلا معلوم نبود .

ولی خدا رو شکر که همه چی خوب بود.شما ٢٩ هفته و ٢ روزه که تو دل مامانی و وزن و قدت که دکتر بهمون گفت ماشاا... از سنت بیشتره  .

شما تو ٢٩ هفته یک کیلو وسیصد شصت گرمی و قدتم ٤١ سانتی متره الهی قربون اون قد و بالات بشم من فندقم.

قد و وزن جنین تو هفته ٢٩ به صورت طبیعی حدود ١١٠٠ وزن و ٣٨ قد هست. و این نشون می ده نی نی گل من برای خودش رستمیه ماشاا....niniweblog.com و می خواد مثل مامانش ورزشکار بشه

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

راستی برات اسفندم دود کردم . انشاال... همیشه سالم سلامت باشی و روزای خوبی تو این دنیا داشته باشی عشقم.

niniweblog.com

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)