راستینراستین، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

هدیه آسمانی

شمارش معکوس شروع شددددددددد

1392/10/23 17:43
نویسنده : مامان سمی
175 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم

امروز دکتر بودم بعد از ویزیت گفت پنجشنبه برم بخوابم بیمارستان تا شما به امید خدا به دنیا بیایییی

منم کلی استرس گرفتم. خدا کمکمون کنه که راحت زایمان کنم و شما صحیح و سالم پاهای کوچیکتو تو این دنیا بزاری توام برای مامانی دعا کن.....انشاله همه چی خوب پیش می ره و شما با سلامت کامل پنجشنبه از دل مامانی می ای تو بغلش.

نمی خوام استرس داشته باشم ولی نمی شه آخه هم می ترسم و هم خوشحالم یه جوراییم ناراحت

دلم برای تکونات و لگدات تنگ میشه اینم یه دورانی بود برام که شاید تجربه اش نکنم دیگه یه کوچولو سخت بود ولی بی نظیر بود و دوسش داشتم .....................آره مطمئینم دلم برای این روزا خیلییییی تنگ می شهههههههه

از یه طرفم می خوام روی ماهتو ببینم ..ببینم پسرم شبیه منه یا شبیه باباییشه ..و بتونم لمست کنم و بغلت بگیرم و نوازشت کنم ...

در هر صورت با هر احوالی که دارم ثانیه شماری می کنم تا سه روز دیگه که ببینمت ...

فقط خدا می تونه بهمون آرامش بده و گذر لحظه ها رو برامون راحتر کنه به امید اینکه پنجشنبه 26/10/92 بهترین و زیباترین روز زندگی من و بابایی باشه....

آمیننننننننننننننننننننننننننننن  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سپید مامان علی و تبسم
29 دی 92 6:48
امیدوارم و از خدا میخوام که زایمان راحتی داشته باشی و گل پسرت رو صحیح و سالم در اغوش بگیری