راستینراستین، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

هدیه آسمانی

شروع 8 ماهگی

1392/8/30 14:22
نویسنده : مامان سمی
165 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

پسر گل من رفت توی 8 ماه

مبارک باشه گلکم

niniweblog.com

به امید خدا این ماهم خوب و سلامت پشت سر می زاریم بعدشم ماه دیگه و بعدش دیگه می آی تو بغلم ....خدا می دونه چقدر چشم انتظار اون روزم...

niniweblog.com

شنبه گذشته  که می شد 25 آبان 92 با  بابایی و مامانی(مامان من) رفتیم بهار کلی برات خرید کردیم. تقریبا همه چیزایی که لازم داشتیم رو خریدیم.

سرویس کالسکه ات هم گرفتیم گلم خیلی قشنگه مبارکت باشه عزیزم و امیدوارم خوشت بیاد و به سلامتی ازشون استفاده کنی.

niniweblog.com

چن روز قبلشم تخت و کمدت و سفارش دادیم فقط مونده فرش و پرده و لوستر که به امید خدا اونا رو هم زودتر می گیریم و اتاقت شما رو می چینیم بعدش ازشون برات عکس می گیرم می زارم تا یادگاری داشته باشی.

خدا می دونه خرید سیسمونی برای نی نی چقدر لذت بخشه ازت می خوام با اون دل کوچیکت دعا کنی که همه مامانای منتظر تجربه اش کنن.

خدا رو هم شکر می کنم که انقدر راحت یه هدیه به این بزرگی رو به من و بابایی داد. این یعنی خیلی دوسمون داره ما هم همیشه شاکرشیم و ازش می خوایم لیاقت بده مادر و پدر خوبی برات باشیم و تو رو هم همیشه سالم و صالح برامون حفظ کنه......

niniweblog.com

حالا بگم از شیطنتهات که هر چی بگم کم گفتم

تکونات طوری شده که انگار می خوایی بیای بیرون بعضی وقت ها نصفه شب که بیدار می شم می بینم داری تکون می خوری

niniweblog.comیعنی شما خواب نداری که اینطور شب و روز اکتیوی مامان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خدا به داد من و بابایی برسه فکر کنم باید نگهداری از شما رو شیفتی کنیم نیشخند

مامانی فدای اون تکونات عشق مننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

با هر ضربه و تکونت خدا رو شکر می کنم که این لحظه ها رو نصیبم کرد.دوسش دارم هوار تااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

می بوسمت کوچولوی نازنینم   

بازم شکر به خاطر وجود تو و بابایی گلت که عاشقانه دوستون دارم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)