راستینراستین، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

هدیه آسمانی

سیسمونی

1392/9/10 18:01
نویسنده : مامان سمی
441 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

niniweblog.com

الان هفته ٣٣ رو با هم می گذرونیم گلم . تو چند هفته قبل یه کم فشارم بالا بود و من فقط نگران تو بودم که نکنه خدا نکرده مشکلی برات پیش بیاد عزیزم. خدا رو شکر که فعلا با دارو کنترل شده و شما هم حسابی شیطونی می کنی و به مامان نشون می دی که جات همچینم بد نیست...... و من نباید بی خودی ناراحت باشم.

niniweblog.com

دیشب بالاخره سرویس خوابتو آوردن و منو کلی خوشحال کردم آخه خیلی ذوق دارم وسیله هاتو بچینم، همونی شده که می خواستم عزیزم امیدوارم دوسش داشته باشی و همیشه شاد و سلامت ازش استفاده کنی .

niniweblog.com

راستش همونطور که فکر می کردم طاقت نیاوردمو همون شبونه یه سری از وسیله هاتو چیدم . بعدشم عکس گرفتم و می خوام یه سریشو برات بزارم.

البته هنوز کامل نیست هنوز پرده و فرش و لوستر و یه سری خورده ریز مونده...... ولی یه کمشو می زارم تا دلم آرام شه نیشخند بقیشم سر فرصت کامل که شد خوشگل تر عکس می گیرمو می زارم .

 

هزار تا بوسسسسسسسسسس مخصوص برای پسملیه نازنینممممممم

niniweblog.com

اینم عکس هاااااااااااااااااااااااااااا

این یه سری از وسایل حموم

 

جورابااااااااااااا

یه سری کفش و پاپوش

لباسای پسملی مامان که البته درست چیده نشده هنوز و چوب لباسیاشم نامرتبه خیلییییییییییییییییآخ

لباسای تو خونه ای

پتو و بالش و پوشک

سه تیکه دم دستی

تخت و روتختی ات عشقم که دیگه خیلی نمونده توش برام شیطونی کنی

کالسکه و کریر

فعلا همینارو برات گذاشتم

اتاقت که تکمیل شد بازم عکس میگیرم و برات می زارم  عزیزمممم

قلبماچماچ

امیدوارم به شادی از وسایلت استفاده کنی

دست مامانی و بابا هم درد نکنه که کلی زحمت کشیدن برای منو و تو و تهیه این وسایل 

باید قدرشونو بدونیم خیلییییییییییییییییی زیاد

شما هم قل بده پسر خوبی برای من و بابایی باشی عشقممم.

میبوسمت و لحظه شماری می کنم برای در آغوش کشیدنت، بوییدنت و بوسیدنت.

niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)